Skip to main content

Google ADS Danışmanlığı

Web ortamında 2 önemli dijital pazarlama stratejisi vardır. Bunlardan birincisi olan SEO, web sitenize organik bir şekilde trafik elde etmenize yarar. SEO uzun vadeli bir pazarlama stratejisidir. İkinci büyük pazarlama stratejisi SEM yani reklam ile pazarlama stratejisidir. SEM SEO’a göre daha hızlı bir şekilde sonuç almanızı sağlar. Web sitenize hızlı bir şekilde trafik çekmek istiyorsanız Google ADS kullanmanız gerekir. Ciddi bir analiz bilgisi ve istatistik isteyen Google ADS yönetimi için profosyonel bir ekip olan WebGuide ile çalışın.

dönüşüm oranlarını ve grafikleri inceleyen bir google ads danışmanı
Reklamlarını Birlikte Yönetelim

Google Reklamları Danışmanı Ne İş Yapar

Google Reklam Danışmanı sizin için, Reklam Kampanyası Optimizasyonu,Anahtar Kelime Araştırma ve Seçimi,Hedef Kitlenin Belirlenmesi,Reklam Bütçesi Yönetimi,Dönüşüm Oranı Optimizasyonu (CRO),Google Analytics Analizi,A/B Testleri ve Optimizasyonu,Reklam Metni Yazımı başta olmak üzere Reklamlarınızın başarılı olabilmesi için Dijital Pazarlama Stratejisi geliştirir ve sizin adınıza reklamlarınızı yönetir.

Dönüşüm Oranı Optimizasyonu (CRO)

WebGude, Reklamınızın dönüşüm değerlini analiz eder ve buna uygun olarak en iyi reklam kampanyasını oluşturmayı hedefler.

A/B Testleri ve Optimizasyon

A/B testleri (veya split testleri), iki veya daha fazla farklı sürümünün karşılaştırıldığı bir deneme türüdür. WebGuide sizin için A/B Testlerini gerçekleştirir ve en iyi satış statejisini oluşturur.

Google Analytics Analizi

WebGuide, Google Analytics verilerinizi analiz eder ve pazarlama stratejinizi verilere en uygun şekilde sürdürür.Reklam Metni Yazımı

WebGuide, müşterilerin dikkatini çekecek ve satışı arttıracak anahtar kelime hedefli şekilde reklam metinlerinizi oluşturur.

Dijital Pazarlama Danışmanı

Google Ads Yönetimi’nde Neler Önemlidir?

Google’da vereceğiniz reklamları yönetirken aşşağıdaki faktörler hayati önem taşır. En iyi Google ADS Yönetimini gerçekleştirebilmek için PPC Yönetimi,Anahtar Kelime Seçimi,Hedef Kitlenin Belirlenmesi,Reklam Bütçesinin Ayarlanması gibi konularda uzmanlaşmanız gerekir

PPC Yönetimi

Google sizi her gösterdiği reklamın karşılığında sizden bir ücret talep eder buna PPC Denir.(Tıklama Başına Ödeme)ç PPC Yönetimi (Pay-Per-Click Yönetimi) paranızı en verimli şekilde kullanmanız için doğru planlanmalıdır. ​

Anahtar Kelime Araştırma ve Seçimi

Google’da reklam verirken potansiyel müşterinin sizin ürününüzü alabileceği en önemli kelimeleri hedeflemilisiniz. Anahtar Kelime Araştırması ve Seçimi çok önemlidir.

Hedef Kitlenin Belirlenmesi

Her ürünün persona’sı yani satılacağı hedef kitlesinin belirlenmesi gerekir. Doğru ürünü doğru alıcının önüne çıkartabilmek reklam verirken paranızı en verimli şekilde kullanmanızı sağlar.

Reklam Bütçesi Yönetimi

E-Ticarette kar zarar analizi yapmak çok önemlidir. Ürünlerinizden kazanacağınız karı maksimize etmek için reklam bütçesi yönetimini iyi yapmanız gerekmektedir.

Dropshipping Danışmanlığı

Dropshipping stoksuz satış yaparak para kazanılan bir e-ticaret hizmetidir. Genellikle fiziksel bir ürünü ya da herhangi bir deposu bulunmayan kişiler tarafından tercih edilir. Dropshipping danışmanlığımız ile stoksuz olarak ürünlerin satışlarını gerçekleştirin ve ticaretten komisyon kazanın

Web Tasarım Nedir

Sıkça Sorulan Sorular

Google Reklam Danışmanlığı nedir?

Google Reklam Danışmanlığı, işletmelerin Google Ads (eski adıyla AdWords) reklam platformunda daha etkili ve verimli reklam kampanyaları oluşturmalarına, yönetmelerine ve optimize etmelerine yardımcı olmak amacıyla profesyonel danışmanlık hizmetlerini içerir. Bir Google Reklam Danışmanı, reklam bütçesini, anahtar kelimeleri, hedef kitleyi ve reklam stratejisini yönetir.

Neden bir Google Reklam Danışmanı’na ihtiyaç duyarım?

Google Ads platformu karmaşık ve sürekli değişen bir yapısı olduğu için, bir profesyonelin yardımı işletmeler için büyük bir avantaj olabilir. Bir Google Reklam Danışmanı, reklam harcamalarını optimize etmek, dönüşümleri artırmak, reklam maliyetlerini düşürmek ve reklam kampanyalarınızı daha etkili hale getirmek için uzmanlık sağlar.

E-ticaret sitem için hangi ödeme yöntemlerini kullanmalıyım?

Deneyim: Danışmanın Google Ads platformunda deneyimi ve başarı öyküleri önemlidir.
Referanslar: Müşteri referansları, danışmanın geçmiş performansını değerlendirmenize yardımcı olabilir.
Uyumlu Çalışma: Danışmanın işletmenizin hedefleri ve vizyonuyla uyumlu çalışma yeteneği.
Ücret ve Sözleşme: Ücret yapıları ve sözleşme koşulları konusunda netlik.
İletişim: İyi bir iletişim ve rapor kurma yeteneği.

Google Reklam Danışmanlığı ne kadar maliyetlidir?

Bu tamamen sizin Google Reklamları için ne kadar bütçe ayırdığınıza göre değişir. WebGuide olarak size bütçeniz doğrultusunda en iyi reklam danışmanlığını vermeye çalışırız.

Google Reklam Danışmanlığı ne kadar süreyle yapılmalıdır?

Google Reklam Danışmanlığı süresi işletmenizin hedeflerine ve ihtiyaçlarına bağlı olarak değişir. Bazı işletmeler sadece belirli bir projeyi yönetmek için danışmanlık hizmetine ihtiyaç duyabilirken, diğerleri uzun vadeli bir işbirliği tercih edebilir. Danışmanınızla çalışma süresini ve hedefleri önceden netleştirmek önemlidir.

seo ve sem ile ilgili sıkça sorulan soruları düşünen bir kadın

BLOG

instagram reklam yönetimi
Dijital Pazarlama

Instagram Reklam Yönetimi  Nedir? Nasıl Yapılır?

Instagram Reklam Yönetimi instagram’da instagram kullanıcılarının hikaye(story) ve gönderilerde(post) karşılarına çıkmak için verilen reklamların yönetilmesine…
Sosyal Medya Yönetimi
Dijital Pazarlama

Sosyal Medya Yönetimi Nedir? Nasıl Yapılır?

Sosyal Medya Yönetimi günümüzde en sık karşılaşılan kavramlardandır. Sosyal medya yönetiminde ilgili platform içerisinde bulunan…
İnternet Reklamcılığı
Dijital Pazarlama

İnternet Reklamcılığı Nedir? İnternet Reklamcılığı Türleri Nelerdir?

Teknolojinin gelişmesi ile birlikte hayatımızdaki pek çok kavram da hızlı bir şekilde dijitalleşmektedir. Alışveriş alışkanlıkları,…
Google Reklam Yönetimi Nasıl Yapılır
Dijital Pazarlama
Google Reklam Yönetimi Nasıl Yapılır?
PR Nedir
Dijital Pazarlama
PR Nedir? PR Çalışması Nasıl Yapılır?