Skip to main content

Google Reklam Yönetimi ya da daha fazla bilinen adı ile Google Ads Yönetimi  Google arama motoruna yazılan kelimelerde (anahtar kelime) ücretli sponsor olarak en üst sıralarda çıkmanız için oluşturmanız gereken Reklamların yönetilme sürecine verilen isimdir. Google Reklam Yönetimi, reklam kampanyasını ayarlarını kolay bir şekilde oluşturabilmeyi ve değiştirebilmek mümkün hale getirir. Reklamın bütçesine metnini ve diğer ayarlarını çok kolay bir şekilde minimum harcama ile yapmak söz konusudur.

Google Ads internet reklamcılığında oldukça büyük bir pazara sahiptir.  Özellikle dijital reklamcılığın git gide popülerleşmesi ve reklamcılıkta fiziksel reklamcılıktan daha büyük bir pazar olması ile Google Reklamları işletmelerin işlerini büyütebilmesi açısından oldukça önemli hale gelmiştir.

Google Reklamları teknik olarak birçok önemli detaya sahiptir ve uzmanlık gerektirir bu yüzden Google Reklamlarınızı yönetmek için bir uzmana ihtiyaç duyarsınız. Eğer reklamlarınızı yönetmek için bir uzmana ihtiyacınız var ise WebGuide olarak Türkiye başta olmak üzere 5 farklı ülkede birbirinden farklı sektörlerin reklam yönetimini gerçekleştirdiğimizi ve bu alanda oldukça tecrübeli ve profesyonel bir ekibe sahip olduğumuzu belirtmek isteriz. Aşağıdaki formu ücretsiz doldurarak Reklam yönetiminiz için bizden fiyat alabilirsiniz.

Google Reklamları Ne İşe Yarar?

Google Reklamları işletmelerin, çevrimiçi şekilde reklam kampanyalarını istenilen ölçülerde ayarlayabilme mümkün hale getirirken bir yandan da reklamın daha göz önünde olmasına yardımcı olur. İlgili ayarları yaparken bir yandan da bütçenin geniş bir şekilde ele alınmasına imkan sağlar. Reklamın pek çok ayarını yaparken ilgili araçların sağlamış olduğu avantajlarla işletmenin gelişmesi söz konusudur.

Google Reklamları ile yaptığınız iş ile ilgili Google’da yapılan aramalarda doğrudan potansiyel müşterilerinizin önüne çıkabilir marka bilinilirliğinizi arttırabilir ve daha yüksek satışlar elde edebilirsiniz.

Google Reklam Yönetimi Neden Önemlidir?

Kişi veya kurumlar reklam bütçesini belirleyerek aylık veya günlük olarak Google’dan trafik elde etmeye çalışırlar. Örnek vermek gerekirse bir sürücü kursu kendi bölgesinde yaşayan ve ehliyet almak isteyen kişilerin Google’da önüne çıkmak ister. Google’da “sürücü kursu” vb aramalar yapıldığında kendi belirlediği bütçe doğrultusunda en üst sıralarda ücretli sponsorlu reklam olarak gösterilir ve bu sayede potansiyel müşterilerine Google arama motoru tarafından ulaşmış olur.

Bu sürücü kursunun Ankara/Çankaya bölgesinde olduğunu düşünelim bu reklamın İstanbul’da sürücü kursu arayan birinin önüne çıkması reklamın başarısız olmasına sebep olur. Burada da reklam yönetiminin önemi ön plana çıkar. Google reklam yönetimi yapıldığında reklamınızın, sizin bütçenize en uygun şekilde en uygun maliyetle en fazla doğru kişinin önüne çıkması sağlanır ve reklamın dönüşümünden kazanılan gelir daha yüksek olur.

Reklam Yönetimi ile harcamalarınız minimum düzeyde tutabilir. Reklam kampanyası oluştururken bir yandan da işletmenin artılarına göz önüne almak son derece önemlidir.  Dijital pazarlama konusunda stratejik hamleleri kolay bir şekilde yapmayı sağlayan en gelişmiş platformlar arasında yerini alan Google Ads ilgili işletmenin reklamlarla mevcut potansiyelinin gelişmesine yardımcı olur.

 

Google Reklam Yönetimi Nasıl Yapılır?

Google Reklam Yönetiminde Google ADS kullanılır. Burada reklam kampanyanız için gerekli bilgiler girilir ve hedeflenecek anahtar kelimeler ve günlük harcanacak bütçe belirlenir. Bu kısımdan sonra Google TAG Manager ve Google ADS Manager ile reklamın en verimli şekilde ilerleyebilmesi için analizler yapılır ve tıklama maliyetini minimum’a düşürerek doğru anahtar kelimelerle reklamın doğru kişilerin önüne çıkması sağlanır. Bu kısımda gerekirse bazı anahtar kelimeler blocklanabilir veya bazı anahtar kelimelerin daha fazla gösterilmesi sağlanabilir.

Google Reklam Yönetiminde yapılan aramalar başta olmak üzere e-posta adresi kullanırken ya da web sitelerinde dolaşırken reklamlar en uygun  şekilde görünür.

Reklam kampanyasındaki ilgili anahtar kelimesini seçilmesinde bütçe yönetiminin yapılmasında performans raporlaması konusunda ve hedefleme planlamalarında çeşitli şekilde ilgili reklamın yönetilmesine olanak sağlar. Reklam kampanyasının verimliliğini en üst seviyeye çıkartmak ve müşterilere en etkili reklam sunmak için gerekli olan bütün araçlar mevcuttur.

Ads Google reklam yönetimi konusunda reklamın kolay şekilde ele alınması optimize edilip planlamasının en uygun şekilde ilerlemesi konusunda avantaj sağlar. Ayrıca reklamın oluşturulup düzenlenmesinde de pek çok artıları mevcuttur. Reklam yönetiminin yapılması ile ilgili reklam veren kişinin müşterilerine daha hızlı bir şekilde ulaşması ve ilgili hedef kitle ile kolayca iletişim kurması mümkün hale gelir.

Bu bağlamda müşterilerin daha fazla olup yönlendirilmesi ile ilgili gerekli stratejilerin ve planların belirlenmesi alt tabanı oluşmuş olur.

Hedef Kitlenin Belirlenmesi

Reklamın başarılı bir şekilde ilerleyebilmesi için hedef kitlenin doğru şekilde belirlenmesi adına ilgili izlenecek adımlar aşağıda maddeler halinde yer alır.

  • Hedef kitlenin analizlerini yapmak ilgili potansiyel müşterilerin fikirlerini kolay bir şekilde belirlemek ve fikir alışverişi yapmak gerekir.
  • Mevcut müşterinin ilgi alanlarını davranışlarını ve genel özelliklerini analiz etmek doğru reklam stratejisini oluşturmayı mümkün hale getirir.
  • Reklam yapabilme konusunda genel bir pazar araştırması yapmak gerekir.
  • Dijital ortamda olan rakipleri analiz etmek hedef kitlesine daha yakın olmayı mümkün hale getirir. Çünkü rakiplerin yapmış olduğu işler göz önüne alınarak hedef kitle ile daha doğru bir iletişim haline getirebilir.
  • İlgi alanlarına uygun olacak şekilde internet kullanıcılarının doğru hedeflenmesi yapılarak anahtar kelime konusunda daha fazla detaya ulaşmak mümkündür.
  • Anahtar kelime ile reklam ilgili web siteleriniz ziyaret eden kişiler için birer davranışsal hedefleri içerir. Bu şekilde hedef kitlenin davranışları kolayca ortaya çıkmış olur.

Bütçenin Planlanması

Bütçeyi detaylı şekilde oluşturmak ilgili reklam kampanyasının başarılı bir şekilde ilerlemesine yardımcı olur. Bu bağlamda öncelikle ilgili reklam hedefini belirlemek ve daha sonra reklam kanallarını ilgili istekleri iletmek gerekir. Her bir farklı reklam kanalının farklı maliyetlerinin olduğunu göz önünde bulundurarak içlerinden maliyet konusunda en uygun kalite olarak en doğru olanını tercih etmek gerekir.

Google Ads danışmanlık alarak da çok daha kolay bir şekilde bütçe planlaması yapmak mümkündür. Bu çıktı anlamazsın en önemli unsurlarından biri reklam maliyetlerini kapsamlı olarak geniş bir açıda değerlendirebilmektedir. Reklam maliyetlerini belirlerken önemli olan faktörler aşağıda maddeler halinde yer alır.

  • Hedef kitle
  • Rakipler
  • Kanal

Bütçe planlaması yaparken ilgili reklam performanslarını takip edebilmek ve hedefleri belirlerken bütçeyi hep göz önünde bulundurmak gerekir. Bütçenin daha verimli şekilde olabilmesi için ilgili kanallar üzerinden testler yapıp reklam performansını doğrudan geliştirmek mümkündür.

Müşterilerle alakalı reklam bütçelerinin kolay bir şekilde optimize etmek için öncelikle bütçenin planlanması hedeflerin belirlenmesi ve reklam kanallarının doğru şekilde analiz edilmesi gerekir.

Anahtar Kelimelerin Seçilmesi

Bıktım kampanyası üzerinde bulunan ilgili hedef kitle kolay bir şekilde ulaşmaya mümkün hale getiren anahtar kelimelerin doğru şekilde tercih edilebilmesi için öncelikle hedef kitleyi tanımak ve rakip analizinde bulunmak gerekir. Bu bağlamda anahtar kelime listesini oluşturarak kelime araştırmasını kapsamlı şekilde ele almak gerekir.

Anahtar bu kelimelerin kapsamlı ve listesini oluşturmak ve ardından ilgili kelimeleri gruplamak gerekir. Anahtar kelime oluşturmasında pek çok farklı alan araçları kullanarak hızlı bir şekilde hedef kitle araştırması yapılırken kullanılacak olan anahtar kelimeler bulunabilir.

Anahtar kelime listesi oluştururken ise ilgili anahtar kelimelerle ilgili rekabet düzeyi, mevcut reklam teklifleri. Ve ilgili anahtar kelimelere ilişkin arama sıklığı gibi detaylara dikkat etmek gerekir. Bu detayların anahtar kelime listesinde mutlaka yer alması gerekir. Sonradan anahtar kelimenin gruplandırılması yapılırken bu detaylar öncülük edecektir.

Reklam Grubu Oluşturma

Grubu oluşturma doğru şekilde reklam yönetimi yapmayı mümkün hale getirir. İlgili reklam gruplarında anahtar kelime grubu kampanya ve ilgili tema oluşturmak çok daha kolay bir şekilde gerçekleşir. Reklam grupları oluştururken anahtar kelime listesinden yararlanmak ve anahtar kelimeleri doğru şekilde gruplandırarak metinleri oluşturmak gerekir.

Bütçe ayarlaması yaparken bir yandan da hedef kitlenin durumunu ortaya çıkartacak kanallar üzerinden reklam testleri yapmak mevcut performansın daha üst seviyeye çıkmasına yardımcı olur.

Reklamın hedeflenmesi ve mevcut denen daha kapsamlı şekilde ele alınması için öncelikle reklam kanallarını belirlemek ardından konum hedeflendirmesi yapmak gerekir. Reklam kampanyasının en uygun koşullarda ilgili hedef kitleye ulaşması için hedeflendirme seçeneklerini kullanmak ve bu konuda hedef kitlenin ilgi alanlarını konumunu cihazını ele almak gerekir.

 

Google Reklam Yönetimi ile Neler Yapabilirim?

Reklam kampanyasındaki mesaj hedef kitle belirlenmesindeki artılar ve kolay şekilde bütçe oluşturma adımları gibi pek çok artı sunan Google reklam yönetimi kampanyaların detaylarını ve performansını kolay bir şekilde takip etmeye mümkün hale getirir. Kampanya ile ilgili bütün durumların analiz edilmesi konusunda bütün süreçlerde reklam veren kişilerin maliyetlerini performanslarını ve geri dönüşüm oranları hakkında detayları düzenlemelerine yardımcı olur.

Google reklam yönetiminde özellikle dijital reklamcılıkta yaygın şekilde kullanılan ilgili reklam formatları aşağıda maddeler halinde yer alır.

  • Google arama motoru reklamları
  • Video platformları reklamları
  • Display (animasyonlu , görsel ) reklamlar
  • Sosyal medya platformlarının
  • E-posta üzerinden gönderilen reklamlar

Google reklam verme formatları içerisinde en çok tercih edilen sosyal medya reklamları video reklamlar ve native reklamlardır. Günümüzde kişiler reklamları artık görsel olarak daha çekici ve kısaca olmasını istemektedir. Görsel öğenin çok olduğu ve belirli bir olay örgüsünün bulunduğu reklamlar sıklıkla tercih edilir..

Google Reklam Yönetimi Ücretleri Ne Kadar?

Belli bir reklam fikrini kolay bir şekilde oluşturmak ve planlamak için uygun fiyatlı reklam hazırlama platformu olan Google Ads, tercih edilen stratejileri ve reklam modeline bağlı olarak maliyet konusunda farklılık göstermesi söz konusudur.

Google’da her anahtar kelimenin CPC(Cost Per Click) yani tıklama başına maliyeti farklıdır. Burada reklam veren kişi reklam bütçesini belirlemelidir reklam bütçesine göre reklam yönetimi fiyatları değişiklik göstermektedir. 2024 WebGuide Reklam Yönetimi Fiyatları aşağıdaki gibidir.

Reklam Bütçesi

Reklam Yönetimi Ücreti

Aylık 10.000 TL ve altındaki reklamlar için

5000  TL + KDV

Aylık 10.000 TL – 25.000 TL arası bütçeli reklamlar için

8000 TL + KDV

Aylık  25.000 – 50.000 TL arası bütçeli reklamlar için

12000 TL + KDV

Aylık 50.000 TL ve üzeri bütçeli reklamlar için

17000 TL + KDV

 

Google üzerinden bir reklam yönetimi yapılacak ise ilgili kampanyanın oluşturulabilmesi açısından bu adımları takip etmek son derece önemlidir.

  • Öncelikle reklam için bir kampanya hedefi belirlemek ve ilgili kampanyanın bütçesini performans göstergelerini hedef kitlesini ve amaçlarını saptamak gerekir.
  • Anahtar kelime araştırması ile doğru şekilde hedef kitle belirlenebilir. Birbirinden farklı anahtar kelimeler ve reklam metinleri ile kolayca reklamı ön plana çıkarmak mümkündür.
  • Reklam grupları oluşturmak doğrudan hedef kitlenin gelişmesine yardımcı olur.
  • Reklam metinleri ile ilgili hedef kitlenin etkilenmesi ve dikkati reklamın üzerinde kalır.
  • Bütçe planlaması yaparken reklamın bütün maliyetleri kontrol altında tutmak gerekir. Bunun için Google Ads platformu gerekli avantajları ve en uygun stratejileri belirlemeyi kolay bir hale getirir.

Google reklam verme ücretsiz değildir. Her işin bir uzmanlığı olduğu gibi Google Reklam Yönetimi de uzmanlık ister ve belirli bir hizmet bedeli vardır.  WebGuide Google reklam verme yönetimi konusunda son derece gelişmiş ve profesyonel bir platformdur ve reklam yönetimi için birçok firma tarafından tercih edilir.  Reklam özellikle ürünlerin satışı konusunda büyük bir öneme sahip olduğu için ilgili reklam fikrini ve kampanya değerlerinin büyük bir titizlikle hazırlanması gerekir.

Google Reklam Yöneticisi Nasıl Olunur?

Google reklam yöneticisi olmak için dijital pazarlama konusunda kendinizi geliştirmeli ve düzenli olarak Google arama motoruna hakim olmalısınız. İyi bir Dijital Pazarlama ve Google Reklam Eğitimi ile kendi reklamlarınızı yönetebilme kabilyetine sahip olabilirsiniz. WebGuide olarak uzman ekibimiz ile  SEO Eğitimi ve Dijital Pazarlama Eğitimi online kurslarımız mevcuttur eğer siz de bu alanlarda eğitim almak ve Google Reklam Yöneticisi olmak istiyorsanız bizimle iletişime geçerek eğitim hakkında daha detaylı bilgi alabilirsiniz.

Google reklam verme işi yapmak için öncelikle farklı web siteleri üzerinden bu işle ilgilenen şeyi bulmak ve güvenilirlik konusunda genel bir araştırma yapmak gerekir. Ardından ilgili site üzerinden sunulan paketlerden herhangi birine seçip gerekli iletişim bilgilerini doldurup reklam verme formunu göndererek birkaç gün içerisinde reklam işletme adına ilgili platformda yayınlanır.

Google Ads ile de kısa süre içerisinde Google reklam oluşturmak mümkündür. Reklam kampanyalarına daha üst bir seviyeye çıkarmak ve profesyonel şekilde ilerlemek söz konusudur. Ayrıca tıklama oranı konusunda istenilen artışı yakalamak reklam gösterimleri ve performans göstergelerini kolay bir şekilde incelemek yeni stratejiler oluşturmak ve müşterilerin kampanya başarısına dahil edilmesi gibi pek çok konuda artı sağlar.

İlgilenir reklam kampanyasının kapsamlı şekilde ele alınması ve süreç içerisinde yeniden yapılandırılması oldukça önemlidir. Bu durum bir yandan satış performansını etkileyip bir yandan hedef kitleye kolay bir şekilde ulaşmaya mümkün hale getirir.

Anahtar kelimelerin belirlenmesi ve reklamda yer alan bütün metinleri yeniden düzenlenmesi kampanyanın gelişmesi için önemlidir. Bu bağlamda metinleri düzenli aralıklarla kontrol edip hedef kitle araması yaparak ilgili müşterilerin gezinme davranışlarını ele almak gerekir.

Geri dönüşleri performansı arttırmak adına bir stratejik hamle olarak kullanmak artı bir avantajdır. Ayrıca rakipleri genel bir çerçevede izleyip reklam stratejisi konusunda kampanyaları güncellemek de ilgili reklamın daha fazla ses getirmesine yardımcı olur.

Reklam kampanyasını yenilenmesi konusunda bir diğer yapılması gereken adım ise kampanyanın düzenli olarak raporlanması ve kampanyanın mevcut başarısını göz önüne alınmasıdır. Bu şekilde kampanya ile alakalı daha geniş bir perspektiften bakarak iyileştirilmesi gereken ve geliştirilmesi konusunda kampanyayı artı sağlayacak detaylar öğrenilmiş olur.

Google Ads İçin Ne Gerekli?

Google Ads üzerinden bir reklam kampanyası başlatmak için öncelikle hesap oluşturmak önemlidir. Mevcut Bir web sitesinin ve e-posta adresini işletme üzerinde kayıtlı olması gerekir. Fakat illa bir web sitesinin olması gerekli değildir. Bu bağlamda akıllı kampanyalar sayesinde Google üzerinden kolay bir şekilde reklam yayınlamak mümkündür. Hızlı ve pratik bir şekilde ortalama 15 dakika içerisinde ilk reklamı oluşturmak söz konusudur.

Google reklam verme üretimi ile ilgili mevcut reklam performansını ölçütlenmesi ve izlenmesi konusunda ilgili kampanyanın başarısını daha kolay bir şekilde anlamak mümkündür. Kampanyanın daha dikkat çekici hale gelmesi ve hedef kitlenin bu durumdan etkilenmesi için öncelikle tıklama oranlarını takip etmek maliyetleri göz önüne almak ve dönüşüm izleme kodu ile kampanyayla ilgili geri dönüşlere göz gezdirmek gerekir.

Kampanyaların en üst seviyede yönetilmesi için etkili ve verimli şekilde belli bir stratejinin oluşması gerekir. Bu stratejiye bağlı kalarak reklam kampanyası geliştirilebilir. Google reklam yönetimi konusunda üst düzey bir performans ile ilgili kampanyanın arttırılması amaçlanır.  Reklam kampanyası ile ilgili hedef kitleyi kolay bir şekilde ele almak ve performansı ayrıntıda şekilde izleyebilmek adına bazı özelleşmiş raporlama adımlarını uygulamak gerekir.

Google Ads Mantıklı Mı?

İşletme için hedef kitle belirlemesi detaylarında mevcut kitlenin fazla olması ve reklam için uygun altyapı oluşturması dahilinde Google Ads çok işlevsel ve sağlıklı bir platformdur.

İlgili reklamın hedef kitlesini dikkatini çekmek için belli araçlar ve temalar ilgili platformun üzerinde yer alır. Bu şekilde hızlı güvenilir kolay ve profesyonel reklam oluşturma söz konusu olur.

Google Ads İle Nerelere Reklam Verilir?

 Google reklam yönetimi bir diğer adıyla Google Ads Google’ın arama sonuçları ile ilgili farklı siteler ve platformlarda ilgili reklamın gösterilmesine yardımcı olan online bir pazarlama platformudur. Bu platformda pek çok farklı kullanıcı yer alır. Bu platform, üzerinde mevcut bir işletmeye sahip olan ve hizmetini daha çok satış üzerine kuran kişiler için birer avantajdır.

Google Ads reklam yönetimi ile işletmelerin çok büyük bir oranda başarı elde etmeyi ve düşük maliyetle reklam verme  konusunu oluşturmayı mümkün hale getirir. Bu bağlamda işletmelerin müşterilere kolay bir şekilde ulaşması ve reklam yönetimi platformu ile ilgili kampanyaları stratejik bir şekilde yürütmesi mümkündür.

İşletme için daha profesyonel bir yönetim oluşturmak için My Business hesabını geçiş yapmak uygun olabilir. Bu hesabı optimize edep işletmede bulunan ilgili aramaları daha görünür hale getirmek mümkündür. Böylece kullanıcıların hareketlerini doğrudan öğrenmek ve bu konuyla alakalı daha doğru reklam metinleri ve içeriği oluşturmak söz konusudur.

Reklam verme konusunda profesyonel destek oluşturmak ve kolay bir şekilde gelişmek  için aşağıdaki adımlar takip edilebilir.

  • Müşterilerin işletme ile ilgili daha fazla ulaşım sağlaması için yerel anahtar kelimeleri kullanmak
  • Reklam metinlerini doğru ölçülerde kullanmak
  • Anahtar kelimelerin listelendirilmesini ve gruplandırılmasını yapmak
  • Reklam hedeflerini hedef kitle ile ilişkilendirmek
  • hedef kitlenin hareketlerine ve seçeneklerine bağlı kalarak ilgili reklamı belli düzenle optimize etmek

Reklam verebilme konusunda bazı durumlarda cihaz ile ilgili kampanyaların yürütülmesi ve yönlendirilmesi önemlidir. Özellikle mobil cihazlarla ilgili reklam yönetimini yapmak için mobil cihazlara uygun olan bir web sitesinin olması gerekir.

Ayrıca hedefleme seçeneklerini doğru bir şekilde kullanmak ve bu bağlamda mobil kullanıcılara uygun koşullarda reklamları iletmek gerekir. Olabildiğince kısa açıklayıcı ve dikkat çekici reklam metinlerini kullanmak istenilen mesajı vermeyi mümkün hale getirir.

Çeşitli mobil uygulamalarında reklam verebilme seçeneğini değerlendirmek ve ilgili uygulamalarda müşterilerin taleplerini ön planı almak gerekir.

İlgili reklam kampanyasında uygun ölçülerde video reklam yönetimini planlamak yine Google Ads üzerinden mümkündür. Özellikle genç kesimin video reklamlarına daha ilgili olduğunu söylemek mümkündür. Bu doğrultuda hedef kitleyi etkilemek için video içeriklerini daha hareketli renkli ve vurgulayıcı hazırlamak gerekir.

Video reklam yönetimi konusunda belirleyici unsurlar aşağıda maddeler halinde yer alır. Bu belirleyici unsurları hedef seçeneklerini kullanırken göz önüne almak önemlidir.

  • Hedef kitlenin ilgi alanları
  • Mevcut kitlenin konumu
  • Müşteri potansiyeline sahip olan kişilerin yaşı ve cinsiyeti

Reklam metinlerini ve görselleri belli bir düzeyde optimize etmek ve yeniden yapılandırmak reklamın etkisini doğrudan iki katına çıkarmak için gereklidir. Video reklamlarının uzunluğunu kitleye bağlı ve ilgi düzeyine uygun olacak şekilde ayarlamak gerekir.

Google reklam yönetimi yaparken hedef kitlenin araştırılması, mevcut planlamanın hedef kitleye uyarlanması ve reklam gücünü ortaya çıkartacak her türlü unsurun rakiplerin ne konumda olduğuna ilişkin detaylandırılması gerekir.

İlgi etkisini arttırmak ve kampanyaları daha kolay bir şekilde ön plana çıkarmak için ilgili reklam görsellerini ve metinlerini düzenli olarak optimize etmekle son derece önemli bir unsurdur. Bu bağlamda reklamın boyutunu belirlerken reklamı yayınlanacak platformu uygun ölçüde format oluşturmak gerekir.

Reklam yönetiminde en önemli olan unsurlar biri olan SEO, müşterilere ulaşım şansını 2 katına çıkarmak ve işletmenin daha görünür olmasını sağlamak için gereklidir. Reklam için belirli anahtar kelimeleri uygun olacak şekilde ilgili konumlarda bulunan kullanıcılara reklamlar etkili bir şekilde gösterilir.

Seo, işletmenin potansiyelini yükselterek müşterilere kolay hızlı ve doğal şekilde ulaşabilmeyi mümkün hale getirir. Bu konuda ilgili işletmenin uzun vadede daha başarılı olması ve düşük maliyet ile mevcut pazarlama stratejisini geliştirmesi söz konusudur.

Reklam kampanyasının Seo’ya etkisi göz önünde olduğunda fazladır. Organik olarak yapılan arama sonuçlarının direkt olarak etkilememesi fakat dolaylı olsa da seyonun web sitesini daha fazla görünürlük katması mümkündür.

Hedef kitleye ulaşabilmek adına doğru şekilde reklam kampanyaları oluşturmak gerekir. Uygun şekilde hedef kitlenin stratejik hamlelerle reklamı yönlendirilmesi ve potansiyel müşterilerin ilgisini çekerek alışveriş konusunda işletmenin daha görünür hale gelmesi söz konusudur.

Web sitelerin trafiği ile mevcut müşterinin ilgisini çekmek bu bağlamda önemlidir. Web sitenin organik şekilde arama sonuçlarına bakarak en üst sıralara yükselmesi seo ile daha hızlı şekilde gerçekleşir.

Marka bilinirliğini arttırmak ilgili arama sonuçları  üst sırada görüntüleyebilmek ve mevcut potansiyel müşterilerin dikkatini çekmek için seo önemli bir materyaldir.

Marka bilinirliğini arttırmak ve reklam kampanyaları sayesinde görünürlüğü en üst seviyeye çıkarmak için öncelikle seo stratejilerini doğru şekilde uygulamak ve düzenli olarak güncellemek gerekir. Google aramalarının yenilenmesi konusunda reklam metinlerinin içerisinde yer alan anahtar kelimelerin de yenilenmesi önemlidir.

Potansiyel müşterileri daha hızlı ve etkili şekere ulaşabilmek için öncelikle mevcut bir Seo stratejisine ihtiyaç vardır. İşletmenin çevrimiçi varlıklarını daha fazla hale getirmesi konusunda pek çok farklı avantaj sunan araçlar tercih edilebilir. Google Ads bu konu üzerinden sayısız avantaj sağlayan araçları ile ilgili işletmelerin hızlı şekilde gelişmelerine ve daha görünür hale gelmelerine yardımcı olur.

Reklam kampanyalarını uygun ölçülerde profesyonel şekilde hazırlamalarına ve dolayısıyla ilgili web sitenin marka bilinirliğini artırıp bir yandan da marka ile ilgili arama sonuçlarını daha üst sıralara çıkarması söz konusu olur.

Google reklam yönetimiyle hedef kitlenin daha hızlı bir şekilde büyütülmesi ve ilgili reklam metinleri ve görseller ile müşterinin dikkatinin çekinmesi mümkündür.  

Görsel anlamda ilgili reklam kampanyalarını düzenli şekilde planlanması yürütülmesi ve bazı durumlarda yeniden oluşturulması işletmenin hedefe daha hızlı şekilde ulaşmasına yardımcı olur. Ürün satışı ve hizmet konusunda kendini geliştirmek isteyen her işletmenin organik şekilde müşterilerine ulaşmaları için belli stratejilere ihtiyaçları vardır. İlgili  bu stratejileri kaliteli araçlar ve geniş maliyet oluşturma artısı ile Google Ads araçları ile yapmak mümkündür.

Leave a Reply